خودروی ایمن_تست تصادف از کنار(قسمت2)
 


Car Side Impacth

Car Side Impacth

برآورد میزان سطح ایمنی در این تست از لحاظ اینکه خودرو چگونه و با چه قدرتی به مانع برخورد می کند، کمی مشکل است، اما با وجود استانداردهای بدست آمده توسط بررسی های انجام شده ، گام های  موثری در جهت حفظ ایمنی سرنشینان با نصب کیسه های هوای جانبی در کابین خودرو برداشته شده است. کیسه های جانبی صندلی ها Side Air Bags  با حفاظت از  قسمت سر و قفسه سینه نقشی حیاتی در تصادفات شدید جانبی را ایفا می کنند.

safety_1

Torso SAB ها با نصب شدن بر روی درها و یا قسمت جانبی صندلی ها قفسه سینه افراد بزرگسال را در این نوع از ضربات حفاظت می کنند. و Head SAB ها با قرار گیری بر روی سقف یا پنجره های جانبی حفاظت از سر را برعهده دارند. البته در برخی از محصولات از نوع Combo SAB ها استفاده می شود که ویژگی هر دو تکنولوژی فوق را یکجا دارد.

SAFETY-2

Curtain Air Bag یا کیسه هوای پرده ای هم در حفاظت از سر در تصادفات جانبی نقش مهمی را ایفا می نماید. و طبق مطالعات انجام شده تا 61 درصد از صدمات وارده به سر، گردن، صورت و قفسه سینه را کاهش می دهد. و بیشترین کاربد آن در خودروهای SUV و یا تصادفات با درخت و پل ها می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 544
بازدید ماه : 12731
بازدید کل : 462445
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2